Thursday, September 07, 2006

Ongeduld

Gisteren is het mij eindelijk gelukt: mijn website is online. Ik kan nauwelijks wachten om de url naar vrienden en bekenden door te sturen. Maar het is nog te vroeg. Aan mijn website is nog veel werk. Teksten moeten geschreven worden, de lay-out moet nog bijgewerkt en er moeten nog foto's gemaakt worden. Dat laatste is alweer een nieuwe uitdaging. Van een vriendin kreeg ik een digitale camera in bruikleen. De handleiding ligt opengeslagen op de tafel op mij te wachten. Levenslang leren heet dat.
Tussendoor denk ik na over wat er in deze blog moet komen. Nu is het nog gemakkelijk. Ik oefen maar wat. Een paar intimi mogen al eens proeven. Maar straks moet dit een blog worden die zich onderscheidt van alle anderen. Het moet een etalage worden van mijn schrijftalent. Griezelig.

No comments: